onsdag den 29. september 2010

Shake your ASS!

Når så blev det sgu onsdag og huhej hvor har jeg dog været aktiv.
JEPS! Jeg har lavet en hel nv raport færdig og som om det ikke var nok har jeg da også ladet batteriet op til mit nye kammerar, og hvis du tænker PUUHA! Nu må hun da også være helt færdig så tar du fejl HAH!
for idag var dagen hvor jeg valgte at være mere sej end jeg plejer, for jeg var til LantinMix i fitness world
(ja så moderne er jeg faktisk).
Når men for lige at uddybe den oplevelse, så stod jeg i en meget varm gymnastiksal, med panorarmavinduer på 3 af husest vægge, og shakede denne vildeste røv mens jeg svedte som et svin... ja pænt sejt og effektivt!  
og tro det eller ej så dum følte jeg mig ikke for der var nogen der gjorde det værrer end mig!
så dagens råd må blive:
Føl dig aldrig for dum til at shake røv ved et vindue!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar