lørdag den 11. december 2010

ååh så blev det lørdag, jeg vågner af vækkeuret kl.8.30, ved siden af ligger nicnic som ankom i går, hun er en træt, træt person, så jeg lader hende sove, derimod tar jeg selv afsted for at synge kor.. da jeg kommer hjem igen kl. 11 sover nicnic stadig meen nu vækker jeg hende!! Jeg laver morgenmad til hende og spiser selv en  ekstra potion :)
efter et par timer og uenligt mange afsnit af SEX AND THE CITY, beslutter vi os for at det nok er på tide at komme udenfor... OG ud kom vi, i nye DR. Martins og hviklet ind halstørklæder går vi ud i blæst og tøet sne. Turen blev lang over 10 km dog med et stop på piccaso for at drikke varm kakao med vaniljeis...



På vej hjem må sige at mine fødder var meget ømme og da vi endelig står indenfor i varmen humper jeg forsigtigt ud af min støvler for at opdage intet mindre end BLOD, i den ene nye støvle fordi den har slidt hul på hæl at gå så langt.... Men jeg satser på at det er et par lorte strømpers skyld!!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar