onsdag den 5. januar 2011

I dag har jeg kun haft to moduler og derfor også tid til en masse andet spas :)
            Derfor tog jeg bussen fra gymnasiet og ind til byen, hvor jeg gik målrettet efter CULLINAN, for i sidste spottede jeg hurtigt en kjole derinde. Kjolen har siddet fast i mine tanker og derfor blev jeg nødt til at se om de stadig havde den derinde.
            Det havde de og der var 30% på den, og der var kun en tilbage lige i min størrelse! det må da være et tegn, tænkte jeg og købte derfor den fineste, blødeste, mest elegante løsthængene kjole jeg nogensinde har set.
Jeg har også fundet den bedste lejlighed til at indvie den - Anders' 18 års fødselsdag, med mine nye stiletter og måske en bowlerhat. Jeg tror ikke jeg kunne finde et bedre look til den anledning :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar