onsdag den 12. januar 2011

Romantisk?

hmm i dag da jeg cyklede hjem fra gym, susede en masse tanker i gennem mit hoved som altid. OG i dag slog det mig, hvis mit liv var en film hvilken film ville det så være?
og jeg tænkte og tænkte, og så gik det op for mig! Mit liv kan ikke kun være en filmgenre men flere forskellige. Jeg tænker at de første år må være...hmm... som en dokumentar om små, syge børn.
De andre år sådan ind til 10 klasse må være lidt lissom årgang nul, ikke hammer spændende og alligevel en smule underholdende.
10 klasse må være som en skør komedie, for ærlig talt der kom en masse skøre mennesker ind i mit liv det år.
og tja lige nu, der minder mit liv vist mest om en lettere kaotisk, romantisk komedie :) og hvor er det skønt.
Jeg tænker den som sådan en film fordi det hele tiden går op og ned, er lidt forvirrende, og så fantastisk skørt og underligt romantisk.... måske jeg skulle skifte navn til hmm.... Bridget Jones....hmm?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar